Sunday, April 24, 2011

kotak ajaib

cuaca panas terik cm ni tak brapa sesuai untuk blogging sebenarnya.. tp mcm kurang sopan pulak kalau tak buat satu entry pasal semalam.. semalam kawan baik ketika sekolah telah pulang ke kampung halaman di johor dan secara langsung, datang menjenguk aku dan beborak panjang.. ye bujit dan aku keluar semalam smbil berborak panjang.. tiada sesaat pun terlepas daripada pandangan.. sepanjang bersama, mmg asik dengar suara sahaja.. kalau bukan suara aku, suara bujit.. bila kitorg dah habis topik berbincang, kami masih tidak mute.. kerana kami telah menyumbangkan suara lunak merdu ke dalam kotak merah yang berdekatan... ah, kotak kali ni tak berapa merah sangat lah sebenarnya.. mungkin lebih sesuai di panggil kotak ajaib..

suara sedap tak terhingga, sehingga lady gaga pun boleh gulung tikar


thanx jit.. u've just made my day... heehe.. jangan lupa buat baju untuk i k.. kasi effect kurus lebih sket.. hahaha sorry lah tak dapat join trip to perhentian.. tp ingat k, kalau pergi simpadan, kasi tau i.. tp plan awal2 sket la.. sempat i nak jahit jaring.. buat tangkap ikan kat sana nanti.. hik hik hik..


p/s: sebenarnya hari ni aku baru balik daripada wedding imah.. nnt2 lah aku upload gambar yg sesuai dan pastinya ada satu entry wajib untuk itu.. tp nanti lah k.. tunggu cuaca sejuk dan aman sedikit..

No comments:

Post a Comment