Tuesday, April 12, 2011

kiraan trafik

pada tanggal 6 Mac 2011, aku dengan jayanya telah menampalkan satu jenis codes yang boleh mengira bilangan hit di dalam blog aku.. bukan ape.. saje nak tau.. ramai ke tak yg membaca atau membukak blog ni ha.. walaupun aku tulis bukan niat utk bagi semua org baca.. tp sebagai seorg blogger, teringin gak aku nk tau.. brape org yg berminat sangat nk nengok blog ni..

namun begitu, aku masih lagi tidak berapa kisah sesiapa yg membaca blog ini.. it is still free for readings.. jadi tak kesah lah sesiapa yg suka baca blog ni sila lah baca.. aku pon slalu gak blogwalking ke sana ke mari... kadang2 best gak baca blog orang.. macam2 kisah.. tauladan, lawak, perli dalam gelap, maki dalam terang.. aah, mcm2 lah.. tu yg seronok tu.. huhu

baiklah, point entry ini adalah untuk menunjukkan kiraan hit aku setelah precisely 1 month and 6 days aku tempelkan kiraan hit di blog nih.. hasilnya.. nah

hamek ko..

e eh? betul ke nih? bila aku cm cuba try.. skali aku hit.. then tutup n bukak balik.. memang tambah satu je [tak logik kalau ko kate aku tutup dan buka blog sendiri sebanyak 12153 kali.. aku tidak mempunyai masa selapang itu ye].. long story goes short.. sebenarnya aku create menda ni serentak ngn kakak aku.. so nak kata counter ni cm tak betul.. tak jugak lah.. coz kiraan kakak aku cm logik2 je..

apa yg aku nak sampaikan kat sini.. cuma ucapan terima kasih kepada semua pembaca.. walaupun anda bukan follower.. namun, anda masih berminat untuk membaca nukilan saya yang sederhana hebat ini.. terima kasih sekali lagi.. hehe

No comments:

Post a Comment