Tuesday, April 5, 2011

basic instinct


pernah tak korg rasa tak sedap hati walhal tiada apa yg berlaku ketika anda berperasaan demikian? ianya bukan adik beradik dejavu di mana anda berperasaan seperti telah mengalami keadaan sedemikian, tetapi lebih kepada terasa seperti ada sesuatu yg tidak berapa enak akan berlaku dalam jangka masa terdekat.. ini lah yg aku rasa 2-3 hari nih.. ye, selepas kes semalam yg aku termiss-placed kunci kete, hari2 sebelum tu aku ade gak rasa tak sedap hati.. tp tak expect la apa yg telah dan akan berlaku..

telah menjadi routine harian aku untuk menelefon kesemua ahli keluarga setiap hari [sehingga bil melambung ke langit] untuk update kan diri dengan pelbagai gosip harian.. namun yang demikian, wa'imah aku call ayahanda hari2.. dia tidak pernah mengatakan yg dia tidak sihat atau sebarang hint yg boleh menimbulkan kerunsingan.. aku rasa dia xmo aku risau kot.. ye lah, anak mana yg tak risau kalau tau parent dia sakit kan? so.. perbualan telefon aku ngn ayahanda adalah seperti biasa saja semalam..

hari ni sepatutnya aku cuti rehat tapi lain pula jadinya.. pagi tadi dapat call daripada bonda.. mengatakan ayahanda perlu di admit kat hospital.. sebenarnya ayahanda dah lama kena gout.. and da start tumbuh kristal kat join2.. tp kali nih suspect tumbuh kat spine pula.. sehingga menyebabkan sakit2 belakang dan numbness.. risau ya amat ye.. esok baru kuar result scan.. tengoklah apa kata dr esok.. harap2 everything is ok.. i love u dad.. nobody nobody bachu..

sila abaikan muka anak manja tu ye..maaf lah muka default di rumah memang begini

jadi, aku mengambil keputusan utk direct ke KL untuk bertemu ayahanda.. dan iya, aku akan berada di sini sehingga semuanya selesai.. rakan2 yg tertanya2 dan tidak kurang yg mendoakan ayahanda saya.. terima kasih kerana mengambil berat.. insya'allah tidak ada apa2.. harap2 lah..

itu saja untuk kali ini.. selamat malam

No comments:

Post a Comment