Friday, April 22, 2011

tenung jari sendiri

sebenarnya lepas publish entry tadi.. aku adalah termenung sebenarnya.. bila aku tanya pada jari2 telunjuk sebelah kiri dan kanan.. dua2 seolah2 bersetuju untuk meneruskan penulisan.. tp kali ni nk yang ringkas2 saje.. bukan lah se heavy tadi... ah, layan pulak lagu2 fehlong seperti ini.. mmg indah dan permai petang jumaat aku nih [ok, tak sebenarnya..pagi tadi sangat banyak kerja.. dan petang ni kena conduct training..] lagu ini lah yg dimaksudkan..



rasa mcm tepi pantai.. dilambung ombak.. ah, rasa mcm nak pergi bali lah.. hihi



perasaan bercampur-baur tu biasa bila aku menulis entry2 dlm blog nih... rasanya kalau tenang, damai dan gemilang.. aku akan diamkan diri je.. jadi, bila dah sampai 2 entry dalam satu masa yang dekat.. mmg ketara la.. tak brapa nk damai hati nih.. dulu, maksud aku dulu2 la kan.. i tend to talk rubbish when i feel this way.. so, bila da start blogging.. aku mula menulis perkara yang aku rasa seronok ditulis ketika perasaan seperti ini melanda.. sebab aku mmg tak suka bercakap tentang perkara sebenar yang berlaku.. lebih kepada memberi satu emosi yang berbeza kepada keadaan lain, so atleast aku dapat release tanpa perlu memberi tahu semua org, apa yang berlaku sebenarnya... kau rasa ini complicated? kau patut cuba buat JAVA core programming..

oklah.. dah boring menulis, nak sambung buat kerja.. good bye people..

No comments:

Post a Comment