Sunday, April 3, 2011

sedetik lebih

obviously aku tengah tengok ABP sekarang nih.. td abg anuar [ewah, cm kenal aku je] nyani ketara tampak kemas dan merdu.. walaupun ada masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan, namun lagu tadi tetap dibawa secara profesional [ah, bila da suka, semua baik2 belaka] cukup dengan ABP, sebenarnya nak cakap pasal lagu ni.. sweet seh.. aku tak pasti kenapa youtUbe takde lagu nih yg full version lagi.. so aku upload yang mana ade je k.. nah hamek untuk tatapan umum



Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan

Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkanmu


hey? tak sweet ke nih? fuh


p/s: FT menang malam nih.. at last.. ok la, da bole tidur ngn lena.. hahaha cis, ngade2 btol dem

No comments:

Post a Comment