Wednesday, April 27, 2011

Small Accident

seriously, it is not cool at all to start a day with any accident.. unfortunately, this is what happen to me this morning.. rumah aku memang jenis kalo nak masuk, ko kena ada pass card untuk bukak palang kat guard house.. long story goes short.. aku cm kalam kelibut pagi tadi lalu mentabrak palang tersebut.. fuh.. time2 cmni lah aku berharap aku sedang drive hilux.. cis, maka nya, setelah adegan merempuh telah berlaku.. aku dapati palang tersebut cedera parah.. dan guard2 kat guard house yang biasanya bawak muka layu ketika pagi secara otomatik seperti disergah sangka kala.. tidak kurang juga yang melatah dan menyumpah.. aku yg sepatutnya cuak kerana terlanggar sebaliknya tergelak melihat telatah guard2 tersebut.. hahaaha ye la, guard penkid kot.. muka ganas mcm pembunuh, jap lagi melatah opocot omak den.. kah kah kah, hilang macho u nox.. hahahhahaha

ok, aku tak berapa pasti lagi brape yg aku kena bayar kat management sebab merosakn harta benda awam.. so aku cm masih berdebar.. lepas tengok palang yang dah terkulai layu di tasik madu tu, aku cm tak sanggup nak pusing tengok my baby baby baby uu like.. baby baby aku... owh, i fell hurt u know.. tapi lepas aku pusing, aku nampak dia tercalar teruk dan sedikit pecah di bibir ibarat justin bieber yg ditumbuk bibirnya.. waaa.. sedih gila ok.. tp skarang la baru rasa sedih, coz pagi tadi cm bz gelakkan guard.. bukan apa, aku sengaja tak nak tengok kereta aku awal2.. takut2 mood untuk presentation hilang.. aku dah hagak dah kalau aku pusing dan lihat keadaan sebenar kereta aku ketika itu, pasti mood rosak sehingga ke petang.. mana tak nye.. cube tengok ni..

sorilah, camera tak canggih.. sebenarnya, dia cm calar balar.. ibarat lukisan abstrak di tudung turkey


luka lama yang berdarah kembali ni aku tengok lepas presentation.. oh, bdw.. alhamdullilah presentation ok.. tp competitor cm hebat2 belaka.. berbalik kepada cerita small accident ini, aku nih mmg jenis yang cm suka berfikir sejenak kot [fine berangan sebenarnya.. demyu].. aku cm renung2 kembali.. then tiba2 aku teringat.. sebenarnya kereta aku cm kotor, dah lama tak cuci sebab hari asyik hujan je.. then semalam aku cm janji ngn kereta aku nak cuci dia.. unfortunately time blk keje smlm hujan lebat betul, takkan nak cuci kan? so aku rasa dia cm majok ngn aku.. jadi, petang nih.. setelah berpenat lelah bersukan, aku mengambil keputusan muktamad untuk pergi hantar my baby to car spa.. polish sket bagi kilat..

eh? bila u tumbuh jerawat? i tak prasan pun? huhu


jadi, kami berdua pun pulang dengan hati yang gembira petang nih.. lalalalalala


p/s: aku tetiba rasa mcm OMG, what am i gonna do if anything were to happen to my car? ya allah, mintak jauh la..

No comments:

Post a Comment