Sunday, May 22, 2011

Bali: Day 4 [part 4]

aneh2 mentor malam nih.. dengan angkasawan.. dengan skirt hijau aneh.. seperti mengundang kutukan secara bersahaja.. ok.. niat aku nk blog mlm ni adalah utk menghabiskan kisah hari ke empat kami di bali.. huhuhu.. selepas penat bermandi-manda di nusa 2, Made cakap.. ada pantai yang lebih cantik daripada ini.. jadi kami terus di bawa ke padang-padang beach.. jap, padang ke beach? nope la.. padang-padang beach.. nama tempat.. mcm biasa, aku sedikit bingung.. mungkin telinga banyak masuk air.. huhu.. ni gambar kat padang2 beach..


sempat bergambar dengan org islam jual bakso kat sana..




thrilling gile nk turun, kena lalu gua semua.. da la byk tangga.. semput mak nox..



err..abaikan lah org2 background yer.. hey, come on peeps, we are at bali beach kot.. hahahaha



apehal korg pakai sunglass ketika mandi laut? patut pakai goggle ok.. goggle



lepas je dari padang2 beach ni, kami terus ke Uluwatu temple.. seriously pemandangan laut yang paling cantik yg aku pernah tengok seumur hidup aku.. subahanallah..

sangat cantik yg aku tak terkata apa lah.. malaysia tak ada ni kot.. pemandangan laut dari view batu kapur.. kalau ada kat malaysia, plz bgtau aku.. it should be in the next list..


sun set pun nice kat sini..


then sebagai penutup hari ni, kitorg diner kat tepi pantai.. best gile.. seronok abes.. view best.. makanan pon best.. makan siap tengok dapat free dance skali.. gratis ya.. hehehe..




makan kat sini, semua org dia akan pakai kan bunga kat telinga.. so, aku cm berusaha nk selit gak kat tudung agar tidak ketinggalan.. hahah

jagung ni sedap gila u ols.. org yg jual ni ckp pernah kerja kat malaysia 5 tahun.. mm, siap convertkan lagi.. satu jagung dlm rm 2 cmtu.. tp sedap weh.. serious ini aku teringat2 smpai sekarang rasa dia.. ermmmmmm...



free dance performance


there goes my 25th bday celebration.. it's really great.. but at that time.. i do miss malaysia very much.. huhu, mcm2.. boleh celebrate kat sini, nk g oversea.. da smpai oversea nk celebrate kat sini plak.. haha, ape2 pon.. i had great fun there.. huhu.. thanx awe, imah n anang.. yeay

i dah 25 lah.. e-eh..cm tak caye nox



No comments:

Post a Comment