Thursday, May 26, 2011

Bali: Day 5 and Day 6

dah lambat tapi aku tetap nak habiskan.. hehe, pelik gak la.. bagi day2 lain aku mcm siap buat part 1,2,3,4 smpai ke sudah.. tp kali ni, aku mmg serious utk sisipkan gambar saja.. aktiviti hari ke 5.. berjalan2 bersama ivan.. semuanya boleh la kalau sama ivan.. ni ivan kan ni.. semuanya kenal sama ivan.. iyaa.. polisi semua tu member ivan laa.. tu semua kenal sama ivan ni.. ivan kan ni.. haaaaa.... ayat ulang2 ivan smpai aku rasa terbawak2 dalam mimpi.. cis sodah la kau ivan.. ni sisipan gambar hari ke-5

kau bagi tau aku, mcm mana org tak sesat kat sini kalau dah Spa pun bersempang siur?


aktiviti jual beli.. pelik2 keinginan dak awe ni ha..


sebenarnya kitorg sangat tertarik dengan monumen2 yang ada di sekitar denpasar dan kuta.. so, kitorg mintak ivan bawak kitorg kat setiap monumen2 tu utk amek gambar.. [dan iye, setiap monumen itu di tengah jalan.. diorg wat mcm kat roundabout gitu.. apekah jenis permintaan? kah kah kah.. kau layan je la ivan..]


diorg mmg rich dgn art.. nih salah satu monumen.. setiap monumen ade cerita dia.. tp ofcoz la aku tak igt.. lalalalala


mak yong, otomen, karate..


selain tu, kitorg pun mintak ivan ni singgah kedai bakso yg halal.. since dia pun muslim.. dan agak boleh dipercaya.. so, kitorg pun rasa bakso kat sana.. bakso kat sana lain skit.. besar2 chicken ball dia.. ada ayam atau daging.. ikut pilihan hati.. then dia takdak mee atau behoon.. cuma di sisipkan sedikit dengan su un <--gosh aku baru realize aku tak pernah tulis su un.. dan tak pandai mengejanya pun.. sekian.. tp pada aku lah.. serious sedap.. [walhal bakso kat malaysia bukan aku pnah try, semua daging kot..] tp sorry, xsempat amek gambar la.. maklum lah excited nk makan.. huhu


petang dan malam pula, habiskan masa beli2 lagi ape yg patut.. takut tak cukup pulak nak bagi mak long, mak ngah, mak cik, mak usu, mak lang.. semua mak lah



ni cm ala2 tshirt cap ayam kat sini lah.. gunakan ayat manis seperti, percaya lah.. dulu aku pernah putih.. hahaha



pastu, kitorg balik mlm tu awal sket la.. coz nk bangun awal pagi.. packing lagi.. barang2 yg dah beli sume.. pukul 4.30 a.m cmtu kitorg gerak naik taxi hotel ke bandara denpasar.. lepas breakfast mcd sedas dua.. kitorg terus naik flight gerak balik malaysia.. taraaaa... dah habis percutian di bali.. wuuuuwuwuwuuu.. aku ngn awe tros plan nak cuti ke mana seterusnya.. alah awe, kau dah terpengaruh la tu.. rilex2.. hehe, dua2 tak sedar diri esok kerja.. so, teruskan hari dengan menonton fast and furious.. ah.. dah la.. smpai malaysia aku nk cite.. memang lah tak habis.. haha

malaysia at last..phew


sekian cerita percutian di bali.. nantikan percutian seterusnya dalam masa terdekat.. haddoi.. berdebarnye puunn..



p/s: seriously, skang ni aku mcm tiap2 malam bertanya pada diri sendiri.. worth it ke ni? ho hoi.. worth it ke aku tahan lapar mlm2 cm ni? mcm make no different je? cis, nih boleh pakai ke tak boleh pakai formula diet kau nih? rasa nak amuk pulak..


No comments:

Post a Comment