Thursday, May 12, 2011

suku abad

seperti yang telah aku mention didalam entry yang lepas, terdapat pelbagai cara untuk menyambut hari jadi.. dalam keadaan yang normal, biasanya kita akan biar orang lain yang buat surprises ketika hari jadi.. namun bagi aku... tahun ini ada keistimewaannya.. sambutan suku abad agak istimewa.. alhamdulillah masih panjang umur dan diberi kesempatan.. jadi aku pun terfikir satu idea yang rare di mana aku rasa agak sesuai dilaksanakan ketika sambutan umur suku abad ini..

aku bukan jenis yang sangat bersukan extreme sehingga jungle tracking setiap minggu, dirt bike, atv mahupun paint ball setiap bulan.. namun terdetik didalam hati aku untuk melaksanakan satu perkara yg masih belum pernah aku cuba dlm life.. fine, sebenarnya ini cuma salah satu daripada tentative hari jadi suku abad..

sebenarnya sepanjang aku tak blogging minggu lepas, aku pegi bali.. kebetulan [tak kebetulan sebenarnya, aku mmg dah plan dari last year] hari jadi aku juga didalam duration vacation tersebut.. lawatan selama 5 hari 6 malam [rare kan?huhu] memang dipenuhi dengan pelbagai aktiviti menarik.. terutamanya pada tanggal 7 mei.. mm.. vacation diikuti oleh empat orang termasuk aku.. aku akan mula update setiap hari aku di sana..


maaf, tapi bukan malam ini.. hehe.. berdebar2 pulak rasa... cis



penat sangat sebenarnya.. tp masih mampu membuat muka ceria.. tudung pun da senget2.. cis, abeh ayu.. kah kah kah




p/s: apesal aku rasa tersentuh dengar lagu ni mlm nih? kenape kenape kenape? cis, semakin hari semakin sensitive.. menci taw




No comments:

Post a Comment