Saturday, May 21, 2011

beauty is subjective

anda masih ingat dengan matluthfi? dalam salah satu cerita2 lama saya.. pernah saya kongsikan bersama video yang dibuat oleh matluthfi ni.. memang kelakar dan outspoken.. seperti yg aku janjikan dalam entry tersebut.. memang aku akan kepilkan lagi dari semasa ke semasa vids budak ni coz aku rasa idea2 dia cm bernas.. baru2 ni beliau ada mengeluarkan beberapa lagi vids yang baru.. salah satunya yang ini.. tajuknya saja cepat menangkap perhatian saya..

beauty lies on the eyes of the beholders... but look at his point of view:-





fahrin ahmad undoubtedly memang hensem k.. hahahaha, aku tak tahan lah buat surgery tu! hahahhaha hindustan lagi.. hahaha aku gelak tak putus keluar airmata.. hahaha good job matluthfi!

p/s: motivation qoutes: if u think that u are not beautiful, trust the fate that someone out there think oppositely, and that someone is actually meant for you.. fuh, motivated abeh la baca statement nih.. hahahhaha have faith!


No comments:

Post a Comment