Monday, July 25, 2011

10 kerdipan mata

berehat sebentar ketika bekerja membenarkan aku utk menulis satu entry.. haa.. menyempat je mak nok.. ni ha, nak kasi tau.. aku keje kat KL 2 hari.. hari ni dan esok.. bagi sesiapa yg berada berdekatan yg agak2 nk melepaskan rindu, roger aku k.. kita kuar minum2 pastu gossip sehingga sudah.. kah kah kah..

hari ni bkerja di UTMKL ni, membuatkan aku tersedar, betapa untungnya mereka yg bekerja di sini.. beberapa minit je dah sampai ampang park, klcc, K avenue dan nk lorat2 sket masjid india.. tp aku tau.. org2 sini sume dah tak heran kan sume tu kan? huhu.. dah tu, distance dari ruma kakak and abg aku to UTMKL dalam 10 kerdipan mata sahaja.. haaaaa tak ke seronok tu..

ok, mau sambung kerja.. sehingga di lain entry, oh ya.. nah aku sisipkan lagu yg sume org tengah hangat dengar.. almaklumlah.. demam drama melayu lah katakan.. nah..



p/s: rindu nak update banyak2.. nnt ada masa sikit, aku update ye blog tercinta.. dah2, jgn nangis.. pegi sambung kerja sana..

No comments:

Post a Comment