Sunday, July 3, 2011

gooo tigers...

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.. huhu, kenapa agaknya aku agak bersemangat untuk entry kali ni? hehe, sebenarnya aku rindu gila dengan connection pantas dan jitu broadband dari rumah aku.. berbanding di tanjung balau, desaru... aku tensi denga signal yang menghampakan para penonton.. tapi err ok lah... dapat kuar dua entry tu kira cm ok gak la signal dia.. tapi nk bukak twitter, facebook and nak load gambar mmg tak lah.. kau ibarat mimpi di siang hari je noks

sekarang nih aku tengah dok tengok bola sepak perlawanan antara malaysia dengan taipei.. tapi aku lebih cenderung menatap skrin laptop berbanding skrin tv.. mane tak nya, kat sini ada komen2 sukan menggunakan bahasa hindustan.. kau mane tauu... ok tak sebenarnya aku sedang berdebar.. seri skang weh.. aku cuba lari daripada terlalu concentrate.. weh.. nervous.. haaaaa nih panalty lagi.. dem.. ok aku dah jadi cm pengomen2 sukan.. ah, aku tak dapat fokus untuk menulis.. bye

p/s: semua postScript memang mendalam maknanya.. u'll knew it if u read it..

No comments:

Post a Comment