Friday, October 25, 2013

bachelorette party part 2

Assalamualaikum dan selamat sejahteri..

hehe.. memandangkan waktu bachelorette yang pertama, tidak ramai yang dapat hadir, maka ada dikalangan rakan2 SGF lain yang membuat satu lagi bachelorette party untuk saya dan wanita.. hehe kat wondermilk, uptown damansara.. thanks dino, hamster dan natrah!! i am sooo happy yesterday..very enjoyable.. huhu especially bila natrah menyanyi.. oh my.. itu amat menghiburkan.. hahahah.. tp tu kena tunggu next post okay.. untuk kali nih.. ini entry bergambar.. huhu

mula2 datang aku dah mintak nk amek gambar banyak2.. tp takmo pakai phone sendiri.. almaklumlah.. phone tak canggih.. so pau fon hamster.. hehe.. ni hasil tangkapan.. first makan mcm brownies dia.. sedap.. tp manis lah.. nama pon cake.. hehe..



 
shuweet betul dengan bunga segala.. haha

 kemudian atas permintaan natra.. sume kena buat pose ini.. dan selepas aku menerima semua koleksi gambar, baru aku perasan.. shaiton sungguh.. natra yang cadangkan.. tp dia tak buat pon.. dem.. hahahaha

aksi selitan gigi.. anggun kan dino? anggun sekali..


hamster yang tak jadik sangat sebenarnya.. tp okay lah.. berbanding wanita.. hahaha
 
wanita, iya.. kau telah berusaha dengan gigih sekali untuk pose ini.. syabbas..  



aku, dengan sekali cubaan.. tetapi banyak yang dah tertelan akibat tegelak2 sambil selitan.. hahaha


haruslah aku letak diri sendiri yang terakhir... anggun kan? hahah.. u olls really make my day lah.. sebenarnya takde lah aktiviti sangat pon masa keluar ngn diorg nih.. lebih kurang cm hari tu.. cuma pergi wondermilk nih, nk makan kek.. plus aku yang bila ckp wondermilk, sentiasa aku craving dia punya fries.. mm sedap sekali.. selepas makan2, sebenarnya tak expect yang diorg membelikan kitorg sebuah muffin dan ada candle lagi.. sweet giler korg nih..


happy giler time nih.. hahaha

 iya.. memang sweet sekali.. tapi yang paling sweet ialah apabila mereka menyanyi "happy bachelorrette to you, happy bachelorrette to you" hahahaha memang sweet sangat.. in shaa allah aku akan share video pada entry seterusnya.. apa yang aku bole share sekarang adalah ini adalah respond aku ngn wanita ketika lagu itu dinyanyikan.. lead dia adalah natrah.. hahaha


iya.. kelakar sehingga menepuk dahi..

seterusnya bergambar sakan..




hamster.. kau ni kan.. sexy betul.. hahaha







last but not least, sayda bagi hadiah handflower.. hehe sweet sangat.. thanks sayangness.. n natrah bagi  wedding gift yang tidak boleh nk share kat public. yang penting i suke sangatt.. love chuolls.. hehe, so wedding gift yg aku dah dapat adalah daripada ecah, natrah n sayda.. nnt aku buat satu entry khas untuk gift saje.. yeay.. hehe

 sweet kan? hehe 

thanks korang.. bachelorette part 1 and part 2.. dua2 best sangatt.. sayang giler kat korg sume.. huhu datang tau majlis aku nnt... haha

p/s: oh ya.. weekend nih aku tak balik.. ayah ckp da xde ape nk buat.. so dia suruh aku rehat je kat kl.. mcm pelik kan? org nk kawen busy2.. huhu alhamdulillah.. dapat time kemas rumah weekend nih.. haha..

No comments:

Post a Comment