Thursday, October 10, 2013

isu tudung

assalamualaikum dan selamat sejahtera..

pagi ni aku terlambat 10 minit daripada selalu.. tiba2 tudung tak nak jadi, then kunci rumah plak boleh hilang? HILANG? gile.. kau bayangkan dah la duduk sorg2.. then kunci hilang.. dem! isu tudung ni plak, aku mmg da lama tak pakai bawal lembut nih.. bukan apa.. da la malas nk gosok, then nk bentuk pun payah.. nk dijadikan cerita.. baju aku hari nih.. mmg sesuai dengan satu tudung nih jer.. dem.. aku bole tak ingat nk membeli tudung kaler nih everytime aku keluar.. cis

bila aku gerak dalam kete.. (smbil berdoa agar dapat parking free lagi hari nih.. ya, setiap hari keluar dari rumah adalah battle man versus time angkara parking yang tidak berkesudahan itu) aku kerling kat cermin pandang belakang.. peh.. kulup sungguh tudung aku.. ok, aku sabar lagi.. smpai kat parking TM (alhamdullilah dapat parking free.. walaupun dah hujung2) aku betulkan lagi.. smpai aku rasa, mm ok lah.. jnji boleh ternaik sket... ok lah tu.. aku pun terus naik opis.

smpai jer kat opis, aku jumpa geng2 breakfast (geng yang juga datang awal sebelum 7:30am.. huhu) kak zaidah n kak izyani.. dan dijadikan cerita, kak zaidah juga mengalami isu tudung pagi ni.. huhu tp dia tudung mahal lah.. pure silk.. lembut betul.. susah betul nk bentuk.. huhu jadi aku dengan rasminya mengishtiharkan bahawa hari ini adalah hari tudung bermasalah sedunia.. hehe nah aku sisipkan gambar aku masa dalam kete tadi.. saje amek.. nk tengok tuning tudung betul ke kelaut? haha

nampak tak mata dibesarkan agar tidak terpejam dengan flash yang mcm kilat!

lepas aku tengok gambar nih, aku terus rasa.. eh? nape aku senyum macam kura2 a? nih hari dah dekat.. dem.. adakah practice senyum ini satu perkara yang wajib? dem dem dem.. sekarang jugak aku akan practice senyum.. haha ok selamat bekerja


p/s: senyum senyum senyum



No comments:

Post a Comment