Monday, October 21, 2013

bachelorette party

semalam, Super Girl Friends (SGF) yang amat awesome telah organize bachelorette partay untuk aku ngan wanita.. hehe.. organized by Seet, bday mate aku.. hehe (thanks cayang) dan dihadiri oleh makcik2 merah makngah yang tidak kurang banyak cakapnya.. hehe walaupun ini dikira mcm bachelorette kecil2an.. tp aku still happy gile dapat lepak2 makan2 ngn korg.. tema party ini adalah merah makngah.. makngah tak chu olls? hehe aku tudung je merah.. jadik lah.. hahanah aku sisipkan gambar gadis2 jelita..

aku, zahrah, zack, ecah, wanita n seet.. hehe

aktiviti bachelorette adalah makan, makan dan makan.. kemudian borak.. dan ambil gambar.. hehe.. simple kan? best berkongsi cerita sebelum dan selepas berkahwin bersama mereka.. kerana tiada cover2, editing, suntingan cerita.. semua yang benariinnn dongg.. hahaha ini adalah aktiviti makan2..



gambar disengajakan menyenget.. hehe

dan sejak dari bangku sekolah.. pemenang untuk aktiviti makan memakan ni ofcoz lah ini:

ZACK!! yang sedang makan makanan anaknya, berhadap dengan makanan dia, tetapi masih usha makanan orang lain.. tarraaa..

seterusnya aktiviti berborak dan bergambar.. hehe




oh ya.. aku maken gemuk.. sekian


p/s: ape yer preparation yang belum siap? den nk kawen lagi 10 hari nih.. haha.. oh ya.. baju nikah belum siap.. eh silap.. belum potong pon lagi kain nya... amace?


No comments:

Post a Comment