Tuesday, October 29, 2013

inai di jari

hamboi tajuk.. awal no nk letak tajuk inai di jari.. hehe.. esok sebenarnya aku nk berinai dah.. almaklumlah.. amat tradisi.. aku tiga kali berinai.. orang melaka ada berinai curik, berinai kecik ngn berinai besau.. saje nk tulis hari nih.. sebab aku tahu esok dah takde maknanya dah aku nk blogging segala.. kan? huhu

aku berdoa agar majlis aku nih dipermudahkan, dan orang2 yang hadir sama amat happy.. semoga jodoh kami kekal till jannah.. amin.. hehe tak sangka kan da nak kawen? kap alip wen.. kawen.. hihi.. ok lah.. sebab da nk kawen ni.. aku memang dah perasan lama dah.. tak pernah aku letak gambar kami kat blog tercinta nih... hehe.. untuk hari yang berbahagia ini.. aku sisipkan gambar kami..


jemput datang wedding k..

ah, aku rase gedik plak letak gambar sesama cmni.. hahaha.. ah gasak lah.. nk jadi husband aku dah weh.. omg.. omg omg.. aku rase next 3 weeks ni will be very interesting and fascinating.. hopefully everything runs well.. and i may survive them alive.. hahaha.. dah la.. sebelum aku mengarut.. lebih baik aku pergi baca surat khabar.. banyak pekdah nya <-- peh gile rase tua siot.. cari kegembiraan dengan membaca surat khabar? apekah? hahah


p/s: bye.. nk balik kawen jap.. hihi

No comments:

Post a Comment