Tuesday, October 8, 2013

gunting dalam lipatan

selamat malam rakan2..

tadi vendor ade call aku, mintak remote server dan bring down.. interesting gak, sebab aku xpnah guna windows server.. sebelum nih guna AIX.. tak ku sangka, senang gila nk bring down server guna windows.. baiklah, sebelum penceritaan bertukar kepada unsur2 IT GIG yang sukar difahami ramai, adalah lebih baik aku meneruskan penceritaan dengan bahasa lay man..

baiklah, aku sebenarnya nak beritahu.. aku da boring duduk sorg2 kat rumah.. asyik2 aku tengok tv.. sehinggakan tv tengok aku semula.. (oh ya, aku rasa aku nk tukar tv yang lebih canggih sehingga angkat kening sahaja dah tahu kena on atau off.. ade tak?) jadi, macam2 jugak benda yang aku cuba lakukan.. biasanya kemas rumah lah (walhal aku rasa rumah ni tak pernahnyer nak kemas sangat).. selain tu, mengerjakan baju.. heeyy penat tau.. sape kate senang? kau dah la kena basuh.. ok ni xde hal sangat sbb guna machine.. then nk sidai.. dah sidai, nk kena angkat.. gosok... lipat.. susun semula.. haa.. ni duduk sorang nih.. belum ada family.. acaner tu?

aku respect giler wanita yang boleh jadi suri rumah tangga sepenuh masa.. dan kemudian mengambil keputusan untuk berniaga pulak dari rumah.. tak cukup dengan itu, mereka juga ramai anak kecil.. memang peh kak tonn... aku salute la kat kau.. sangat multi-tasking.. haaa.. nampak tak topik aku dah semakin makcik2.. haahaha.. bukan ape dik non.. perubahan zaman.. zaman ape? zaman bujang ke tak bujang lah.. hahaha

dah la.. aku da mengarut nau dah nih.. nah share satu video.. cara2 melipat baju paling mudah dalam dunia.. kau boleh try kalau rajen.. hehe..kenapa nama entry ni gunting dalam lipatan? eeh.. ikut suka aku lah.. haha


mudah bukan? hehe 

p/s: sape2 genius? tolong cipta machine ka robot ka.. yang bile ade je baju kotor, bukan takat tolong pungut, basuh, sidai, gosok, gantung sekali.. memang i beli lah.. hahaha

No comments:

Post a Comment