Thursday, October 17, 2013

Jemputan Majlis Perkahwinan Saya :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

hehe.. aku kan.. sebenarnya da nk kawen dah.. kap alip wen.. kawen.. hehe.. jadi, hari nih nk jemput semua rakan2 untuk hadiri majlis perkahwinan aku.. nah sisipan screenshot kad kawen..


click gambar untuk zoom.. huhu


lagi 14 hari jer weh.. nervous giler rasenye.. ye la, aku ni kat last minit punye orang.. banyak giler benda tak buat lagi.. kak yati pon dah mula bising2.. kak molly ape tah lagi.. huhu.. k la, nnt aku nk buat check list.. kalau sesuai, nnt aku share kat sini.. kalau aku rase lorat sangat, aku simpan diam2 dalam pocket.. hehe k.. bye..

p/s: sape nk card, comment sini pon boleh, fb boleh, whatsapp bole, viber bole.. bagi alamat sekali yer.. love chuolls..

No comments:

Post a Comment