Wednesday, October 23, 2013

counting days

assalamualaikum dan selamat sejahtera..

hari nih hari rabu, bersamaan dengan 23 Oktober 2013.. baiklah apa motif aku menulis hari dan tarikh hari ni? sedangkan ianya telah pun tertulis di bawah entry ini secara automatik.. baiklah, masa untuk berterus terang.. aku sebenarnya tidak keruan.. i'm counting days for my big day.. lagi 8 hari hendaknya da nk bernikah.. ya allah.. apesal aku cam berdebar2 nih.. takut, risau, happy (oh ini sudah semestinya) ah.. pendek kata bercampur baur lah.. but then, instead of rasa masa sangat cepat, aku rase mcm.. ya allah, lambat nyer lagi nak 1 november.. hahaha (tak tak.. bukan sebab aku gatal.. tak gatal pun.. cuma nk cepat selesai.. tak larat dah nak risau2..


ini sekadar gambar hiasan, amek dari en. gugel..


aku rase the clock is ticking very damn slow.. walaupun sebenarnya banyak jer yang tak settle lagi.. contohnya kad pun belum pass lagi kat sumeorg.. ah itu tak merunsingkan sangat.. yang lebih merunsingkan adalah:: baju nikah tak potong pon lagiiiii.. amace? risau tak kak tonnnn? risauuuu (jawab orang ramai..) ah gasak lah.. aku tak kesah pon.. because my kain baju nikah is in a good hand.. so, i trust my tailor jer lah.. sekian

p/s: tak sabar nk vacation yer sebenarnya.. huhu lama sangat da tak pergi berehat2.. hehe

No comments:

Post a Comment