Monday, October 7, 2013

selamat pagi isnin

assalamualaikum dan selamat sejahtera..

selamat pagi isnin rakan2.. aku doakan (untuk aku dan sesiapa yang membaca entry ini) supaya minggu nih merupakan minggu yang productive dan dipermudahkan segala urusan.. amin.. hehe.. tak sudah2 dengan issue diet.. aku kepilkan bersama kartun garfield yan aku rasa memang sesuai dengan jiwa aku.. hahaha


tanya orang kite kurus tak? tp bila dia ckp kite gemuk, rase nk lempang.. hahahaha


owh Garfield.. you are naturally sarcastic.. hahaha.. baiklah, toilet kat floor aku dah elok.. sejak 3 minggu lepas, everytime aku nk menggunakan toilet, aku terpaksa menapak naik turun tangga.. sekarang, tidak perlu lagi.. hehe.. ok lah.. nk dekat 8:30 ni.. selamat bekerja semua.. 

p/s: bila nk bergasak untuk bersenam nih? hahaha

No comments:

Post a Comment