Wednesday, October 9, 2013

luahan carca marba

yes! hari ni smpai awal dan dapat parking free.. alhamdulillah.. hehe.. kalau tak, aku gusar sepanjang bekerja.. sebab kena aware keluar before five.. see? tak berkesudahan kan issue parking nih? kan aku dah cakap.. haaa.. ah gasak lah.. yang penting pagi tadi aku bersilat mengemas rumah.. almaklumlah.. tengah hari nih ayahanda dan bonda nk balik KL... hehe, lantas aku perlu mengemas rumah sebelum mak aku bising.. actually, dia takde la bising sangat sebenarnya.. sebab parents aku ni easy going jer.. cuma aku yang nk mereka selesa bila ada di rumah KL.. ye la.. parents kot.. tu je yang aku ade.. mane ada pengganti lain kan??

sesuai dengan tajuk entry, sebenarnya tiada sebarang isu utama nk dibincangkan ketika penulisan ini.. cuma sekadar luahan perasaan yang carca marba.. takde emosional, takde terlalu menekan, dan xde bendalah senang citer.. cuma aku nk berseronok menulis dan type laju2 pagi nih.. hehe pagi yang sungguh indah.. semoga seluruh isi hari ini indah2 belaka..

gambar dari google mcm biasa.. indah kan?

ah, hyperbola sangat.. pemandangan mcm ni kalau nk nampak kat kl, hanya menerusi internet sahaja.. mana kau nk carik? haa.. oh ya, aku lupe nk cakap.. esok nk lepak ngn gegirl.. nk makan2.. bukan ngn SGF.. diorg nnt 20 haribulan baru nk lepak.. ngn diorg kena proper plan la.. ye la, ramai.. kalau buat plan terkocoh kacah, mau sorg dua je yang muncuk.. takpe.. itu esok punye cerita.. ok lah, setelah beberapa ketika aku rasa rilex, sekarang aku nk buckle up bekerja.. kau mcm mana? pukul 7:50 am nih, da smpai tempat kerja belum? haa.. pegi kerja sana.. nnt aku berceloteh lagi..

p/s: ni apehal aku relax giler tak buat ape2 preparation nih? lagi 2 minggu lebih tahu tak? memang peh.. serrreemm

No comments:

Post a Comment