Tuesday, August 11, 2015

bau nafas

Salam readers,

sebenarnya, aku baru go through balik semua draft2 yang aku pernah tulis dulu.. ada yang sedari 2012 lagi.. peh memang kencang otak aku dulu.. bukan main macam bunyik popcorn baru masak type kat keyboard.. hahah mana yang dah tak relevan (almaklumlah dah bertahun..) dah pun aku nyahtinjakan.. hahaha then aku terjumpa entry ni.. alang2 dah terjumpa, aku pun sambung la menulis.. hahaha

rupanya, aku pernah rasa nak bagi nafas baru la pada interface blog nih.. time tu la, aku rasa da mcm tak relevan dengan keadaan semasa lagi dah.. haha.. walhal tak pernah relevan dengan sebarang keadaan sekalipun aku nyer interface nih ha.. ni rupa interface blog sekaran ni, mane pernah tukar since aku bukak blog ni.. then ayat aku yang penghabisan dalam entry ini ketika tahun itu:

"nak tukar cmne? nnt lah kau tengok.. aku pun tak sure ape yg akan berlaku sebenarnya.."

dan aku tau lah kenapa entry ni tak siap2.. sebab memang takde sebarang perubahan.. haha.. kemudian, setelah 5 tahun aku stick dengan interface ni, aku dah rasa kalau nk tukar interface, itu tidak relevan.. ntah macam mana aku picture aku punya new interface waktu tu.. mmm

cmni kot.. euuw.. how is that cool? gross..

hahaha eh eeehhh.. kejap dah 5 tahun aku menulis? pantasnyee waktu berlalu.. in other words, eeeehh.. aku dah tua weh.. i mean, belum masuk 3 series pon.. tapi dah tua berbanding 5 tahun yang lepas la kan? wow.. so much to tell.. macam-macam dah berlaku.. dari single, dah tunang, dah kawen, dah ada anak.. dari amek master, drop, amek balik, graduate (alhamdulillah).. dari jb ke KL.. 

alhamdulillah allah.. u gave me such a good life.. i pray hard to you day and night to remain this good life to me.. amin..

p/s: boleh tahan dramatis tajuk entry aku hahahaha

No comments:

Post a Comment