Wednesday, August 12, 2015

steam and percussion treatment

Salam Readers,

kat luar hujan lebat.. mood aku pun swing swang.. hahaha so, aku blog walking sana sini.. nengok ape cerita yang orang share sekarang.. aku cuba gak mengelak hal2 politikus negara.. namun tak dapat tidak, tersangkut jugak dengan satu dua isu topik politik ni.. tapi kadang2 kena hati2.. memang ada cerita yang sedap je kita dengar.. lepas dengar terus nk mengutuk, mengata berbakul2.. namun kena tengok balik, takut writer exaggerate lelebih je.. ye la nk sedap cerita kan? ditambahkan perisa tambahan, ajinomoto, sesedap rasa.. so, baca.. time dah confirm berita tu sahih, baru boleh keluar pendapat.. bahaya sekarang nih.. ye la.. bayangkan kalau tomahan itu berlaku pada org yang kita kenal (lebih teruk jika ahli keluarga terdekat.. nauzubillah) tak kesian ke? takde org nk dengar suara kita... picisan je.. ah.. bosan la cerita pasal ni.. tengok anak lagi best..

cakap pasal anak.. pagi tadi aku kepit aqashah.. mcm takmo lepas.. dia pun gelak2 je.. ee geramnya budak sorg nih.. da la gelak tayang gusi.. hihi kelakor je muka dia.. geram.. kesian dia batuk2 and selsema.. alhamdulillah takde demam.. kalau tak, aku lah manusia paling haru dalam dunia ni.. haha.. plus, aku amat bersyukur dapat baby sitter macam ummi anum ni (bukan nama sebenar kate ko) semalam dia dah tolong steam treatment kat aqashah.. banyak gak keluar lendir.. dia send video.. tapi sedih dengar dia nanges.. takpe nak.. sabar ye.. cepat sembuh tau.. mak tak larat nak nengok awak srot sreet srot sret hari2.. kesian kat awak.. huhu haaa bagi sesiapa yang ada anak kecil, boleh try steam and percussion ni.. aku amek gambar and info daripada blog butik gebu-gebu kateko.. hahaha kesian.. tp ini boleh menjadikan dia cepat sihat..

gambar hiasan.. 

dah la.. nanti2 aku update lagi k... buhbai

p/s: you might not a winner, but remember that u'll always be a winner in someone's heart..

No comments:

Post a Comment