Saturday, August 8, 2015

movie marathon: siri jejaka semut

Salam Readers,

en. shuben memang peminat setia marvel.. maka setiap movie daripada komik marvel, memang kitorg akan layan.. aku? bukan la pembaca komik tegar macam en. shuben (yaaa yang masih membaca sehingga sekarang.. nasib baik online, kalau kena beli.. buat semak rumah je) tapi biarlah.. dah minat dia.. kita support je.. bila dia baca komik, kita tido.. hahaha eh, ko tengok? kejap je da melalut.. sebenarnya aku nak cakap, sejak melayankan en. shuben suke nengok sume movie marvel, (siap download yang lama2 yang aku terlepas.. supaya aku senang faham kesinambungan cerita) aku pun dah macam layan gak la marvel ni..

macam yang aku mention dalam entry lepas, aku dah layan 3 movie minggu ni.. hehe.. satu2 le aku update.. since antman ni superhero baru (untuk aku dan orang2 yang tak baca komik marvel la) maka, aku agak prejudis.. best ke cite ni.. haha maybe mindset aku dah ntah ape2 ntah cite ni.. so, aku rasa cite ni ok2 la.. aku bagi 3bintang.. nah blanje trailer:

semut-semutan

muka dia sesuai jadi semut-semutan.. so ok lah.. tapi yang best pasal cite ni, ada father and daughter bond yang kuat.. tapi tak best gak.. aku tak berkenan cara omputeh ni bercakap dengan mak bapak.. dengan panggil nama je.. dengan pandang rase benci nya.. walhal dengan orang lain, dengan pekerja2 satu office, kemain polite.. tp ngan mak bapak.. macam saitan.. eh? emosi plak aku.. hahaha ok dah la tu.. nnt update lagi satu movie k

p/s: mungkin terlalu banyak pengaruh filem barat, budak2 teenagers so called gen y sekarang da tak pandai adab? is it?

No comments:

Post a Comment