Sunday, August 9, 2015

movie marathon: siri fantastic four

Salam Readers,

korg mesti ingat lagi kan cerita fantastic four 2005 yang dibintangi oleh awek hot Jessica Alba? kan? haaa.. tahun ni, bagi yang outdated ala2 ketinggalan zaman, ada keluar fantastic four yang baru.. aku sangaaat lah berharap cerita ni ada kesinambungan dengan cerita 2005 tu.. ye la, best ape cite tu.. namun, ianya adalah seperti start over.. so macam booooo tak best

aku ni kalau nengok cerita, kalau jalan cite da bosan, kadang2 muke pelakon pun boleh jadi modal.. ye la.. kalau lawa ke encem, ada gak la modal ko nak sambung nengok.. ni, sebab dah en. shuben beli ticket wayang, sayang plak nk walk out kan? pada aku fantastic 4 2005 lagi best daripada 2015 ni.. mungkin kerana pelakon tak lawa and encem.. dan jalan cerita yang.. mmm ok la.. dan yang paling penting, sebab aku da nengok fantastic4 2005 yg memang best, 2015 ni langsung tak best suam-suam kuku je la..  namun, aku tetap akan blanje korg trailer satu:


ok.. 2 bintang setengah (dapat setengah tu sebab ticket free.. en. shuben blanje.. thanks to him.. hahaha)

ok la.. nak nengok satu lagi cerita sebenarnya.. the man from u.n.c.l.e tapi aku tak sure la ada kesempatan ke tak.. huhu

p/s: main-main ngn aqashah lagi best daripada nengok cite ni.. hmph **kunyah biskot

No comments:

Post a Comment