Tuesday, August 4, 2015

r.i.n.d.u

Salam readers,

despite all the chaos in Malaysian Political arena, kita sebagai rakyat marhaen harus meneruskan kehidupan yang bagai kais pagi makan pagi.. kais 18/7 sampai 25/8 baru nak gaji lagi.. almaklumlah.. kat dalam bank saya takde RM2.6 billion derma daripada sesiapa.. tinggal kerak2 nasik je.. bak kata my old colleague kak linah, kalau doposen tu boleh tekan kat ATM, aku dah keluau kan doposen tu dek.. waaa.. sadis gila bila mengenangkan duit org berbillon-billion dalam bank.. takpe lah.. bak kate mak mertua aku.. jangan nk kira duit orang.. bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang.. ok lah mak, saya setuju..

cerita pasal mak mertua, automatic akan teringat kat mak sendiri.. hehe.. nk nak lagi bila aku tinggalkan my one and only precious tressure right now, hati aku sedang gundah gulana.. mana tak nya.. aqashah tinggal kat kampung :(.. nak jadi cerita, semalam, dia pergi inject untuk bulan ke-3.. bila nk balik KL, dia tampak lemah.. dengan selsema, cherryberry, dan dirisaukan akan demam :( maka, aku tak sanggup nk tambah kepenatan dia dengan long journey..

ditambahkan dengan dorongan yang amat positive daripada kak yati, puteri dan mak leha (mak aku le tu) maka, aku pun dengan mata berkaca, tinggalkan aqashah kat kampung.. sekarang ni, aku sedang rindu mindu windu ghindu kat si kecil cilik ni.. rasa nak balik kampung sekarang juga.. tp apakan daya mak nak, mak kena menjalankan tugas.. kerana kita tiada org nk derma billion dalam bank mak.. kalau ade, mak janji.. cukup 1billion je.. mak terus berhenti kerja dan jaga kamu full time kat rumah sayang.. if only..

nah blanje gambau:

with atuk and nenek..

with abg jebat.. popok adek smpai diri sendiri berdengkur..
with nenek and kakak puteri.. u seems happy adik.. alhamdulillah

sorry mommy.. tak leh nk letak gambar mommy ngn aqashah.. sebab mommy tak pakai tudung.. hehe hope esok ada lagi gambar.. i really miss him right now :(

p/s: kau tengok comel mcm ni? mau nye tak rindu? :`( 

No comments:

Post a Comment