Monday, August 10, 2015

supercar: KL city GP

Salam Readers,

selamat lunch rakan2.. enough said about me and basikal is not my thinggy.. and now, lets talk about KL GP supercar racing last weekend.. semalam la first time aku tengok secara live (dari tv je le.. takde maknanya nak ke trek) huhu.. memang gempak la nengok sume supercar beraksi di tempat aku selalu jam tu.. mmg peh.. aku kalau masuk, aku pun pecut gile kat situ.. mana tak nya? kena la lepas geram.. kat situ kalau jam pagi/petang.. tak bergerak..macam parking.. nak-nak lagi bulan puasa.. ya rabbi.. memang menguji kesobaran betul.. haa.. dapat can pecut, pecut la sepuas-puasnya kat area situ.. kalau kau datang lagi pagi ni, memang dah jam la.. takde maknanya nk lengang macam semalam..

long story goes short, abang ju antau gambar dia kat supercar GP semalam.. naik basikal.. (wow.. masih belum hilang topik basikal daripada malam tadi hahaha) aku yang, wow.. rajennya abg ju.. pergi naik basikal ke ke sana? aku pun tak sempat tanya detail lagi.. haa.. tampak kacak abg ju dalam gambar2 ni.. hehe.. nah blanje gambau sket..

gambar hasil ehsan Farel hehehe :)

tapi sebenarnya bukan cerita abg ju yang aku nk ketengahkan hari nih.. aku sebenarnya nak cerita pasal Fairuz Fauzy yang telah bangkit mengharumkan nama negara.. aku tengok race tu.. memang peh.. jangan cakap aku, even pengulas pun tak expect dia akan pecut daripada kedudukan terakhir ke tangga yang ke-2.. dah la aku rasa, cameraman adalah dari negara luar.. langsung tak focus sangat pada keta fairuz fauzy ni.. ye la, ada sorg driver malaysia tu.. nama arif.. awal2 keta dah kong.. so maybe (aku kata maybe) dia ingat org malaysia ni dok ghok cetong.. hahaha.. memang hebat la.. salute kepada pelumba negara, anda gigih dan bersemangat waja.. sepanjang 26 lap semalam, aku tengok dengan penuh debaran..

aaa.. korang yang tengok race ni, tak payah la nk terai sedas dua kat atas jalan ye.. almaklumlah.. semalam aku baru balik dari melaka.. kete sume... berdesup..aku dan en. shuben membuat kesimpulan, haa yang berdesup semacam tu sume baru lepas nengok KL GP tadi.. sebab semua perasan bawak supercar.. kah kah kah..

p/s: jangan terbawak2 sangat.. ingatlah orang yang tersayang.. hehe

No comments:

Post a Comment