Wednesday, August 19, 2015

movie marathon: siri Hitman: Agent 47

Salam Readers,

hehehee senyum lebar aku bila dapat keluarkan review movie yang satu malaysia belum tengok lagi.. bestnya dapat tengok premier show.. hikhikhik seronok duaronok tigaronok.. hahahha.. ok lah, sebenarnya memang sedari awal lagi, memang dah tulis besau2 yang cerita ni memang 18SG.. seram dan ganazzz gitu.. ya, memang tidak dinafikan agak ganaz.. (memang ganas weh, aku sampai tak boleh sambung makan hotdog yg aku beli before masuk GSC tu.. aku tak tau la mcm mana en. shuben boleh selera semacam makan2.. ganas weh citenye) memang tidak sesuai langsung untuk kanak2 mahupun minda kanak2 dewasa seperti aku..

namun, cerita dia takde pasal cintan cintun ni.. more to men kind-of-love.. yang sume org ko nak bunuh sebab mission ko.. haaa.. tapi best la, sebab agent ni mcm smart ass they all ni semua engineered human yang lebih high skilled for living.. tendency to survive is 100% kate ko.. ape yang aku simpulkan untuk cite ni adelah cite tembak menembak sepanjang perjalanan.. haha ape2 pun best sebab mcm best kot tengok super human kan? nah blanje trailer:


nora suka, nora bagi 3bintang setengah..semua credit to abg nara sebab bagi ticket free hahaha (tolak setengah bintang sebab ganaz nau nau nau)

ok la korg.. nk tido.. da laloq.. haha

p/s: harap2 pagi nnt tak jam.. ya aku keje cm biase.. ahhahaha

No comments:

Post a Comment