Tuesday, August 18, 2015

tenkiu abg nara

Salam Readers,

Ngeehehe.. happy happy happy me.. sebenarnya, semenjak dari first time aku ngn en. Shuben nampak iklan hitman: agent 47 ni, en. Shuben memang naaak sangat nengok cite ni.. almaklumlah, dia kata dia main game hitman ni (serious aku tak tau pun cite ni inspired by game.. tak musim kan? Kat mesia yg musim drama inspired by novel.. haaa baru la in kateko.. hahahah) daripada iklan yg aku nengok tu.. pade aku, napelah hero kau kedengking? Kurus nau.. (mmg pengaruh drama melayu aku ni.. hahah nk yg sado saje) tapi menurut kata en. Shuben, mmg dlm game dia.. agent body biase je.. ok la, layan je la

Long story goes short, hari ni birthday en. Shuben.. Ofcoz i wanna make the day special kan? Teringat pasal cite ni.. and alangkah bestnya kalau dpt tengok premier cite ni on his birthday? Tak gitu jemah ooiiii... huhu kebetulan plak, time tu aku tgh jalan2 kat blog beautiful nara ni ha.. (bukan kaki gossip, cuma mengambil tahu perkembangan semasa kateko) hahaha terserempak ngn peluang ni.. just isi nama, bg email and bg reason, nape nk nengok cite ni ngn abg nara.. haaa aku ape lagi? Ni peluang baek punyee.. try la kan? Belum try belum tau kan? Haha.. so, aku pun berterus terang je kat column kenapa nak tengok cite ni ngn abang nara.. something like this la aku tules

salam abg nara.. 18/8 tu birthday suami saya.. dia naaak sangat tengok agent 47 ni.. pasti kali ni lah birthday dia yg paling bermakna sekali

hahahah.. can u see that? And i thought no one would read it.. seriously.. sebab ye la aku masuk pun da lambat.. mesti da beratus org masuk la.. so aku tak expect ape2 pon hahaha bile cite balik kat en. Shuben, dia yang.. seriously u did that? Whyyy?? Hahaha i'm just being honest la.. hahha alhamdulillah, seperti yg aku da ckp dlm entry sebelum ni.. we won the tickets for two.. yahooooo yippieyay nah belanja gambau..

 
A very happy happy birthday Boy.. hehehe


Thanks a zillion abg nara ngeehehe

The happiness doesn't ends there.. time beratur amek ticket tu, kitorg cm biase je la.. tengok satu satu org amek ticket.. persis beratur di dewan makan Kat asrama.. time kitorg  punye turn, tiba2 aku nampak dlm list bame tu, my name was bold!! Huhu aku ingat typo.. sekali.... dapat lagi complimentary hitmat: agent 47 limited tshirt.. wow wow wow wow.. kegembiraan berganda ganda.. huhu

Nice!!


thanks again abg nara.. hehe

P/s: happy birthday sayangness.. may allah grant you barakah rezki, ease all ofnyour life tasks and the most important thing, keeps our family together with happiness.. amin







No comments:

Post a Comment