Thursday, August 13, 2015

rilek brader

Salam Readers,

hari ni aku kelam kabut but but but nak bersiap ke tempat kerja.. aqashah batuk2 pagi tadi.. tido pun macam snorning.. steam and percussion la sangat.. macam makin serius je anak aku? takpe.. kita ikhtiar je la kan? nak cerita punya la kelam kelibut aku pagi tadi.. 3 kali ulang alik keluar masuk rumah.. dah sampai kat parking kete pun kena laa naik balik, tertinggal itu ini.. haaaihh...kesimpulannya, nampak macam berat sangat nak keluar pegi keje hari ni (dah mula la nk mistik ni.. hahaha) xde2 ni bukan entry anker.. hahah nk cerita, aku memang kelam kelibut la.. berikutlah perkara2 yang tertinggal:

1. first, dah kuar rumah, tertinggal handphone..

haa.. kalau cakap pasal handphone.. memang tak boleh tidak la.. memang kena sentiasa ada kan? ye la.. nnt nak balik, nk call en. shuben camne? tak kan nk pakai phone office? mana pergi integriti dalam bekerja (poyo cis!) sebenarnya lebih kepada nk whatssapp gossip girlsssss... hahahaha

2. second, aku dah jalan sikit nak ke lif, eeeh tertinggal susu pulak
eeh, cmne anak aku nk survive satu hari takde susu? kau biar betul? kena la patah balik.. walaupun rumah pengasuh tu belakang rumah aku je, tapi kalau takde susu.. takkan laa aku expect dia naik rumah aku kan? haaa.. kalau dia dapat naik rumah aku pon, macam mana nk masuk rumah? bukannya ade org pon.. kena la patah balik

3. third, dah sampai bawah kat parking.. ee eeh, ternampak pass card kat dalam kete; kunci kete? dalam rumah.. wow
nice kan? macam mana nk masuk opis kalau xde pass card?

haha.. penat siut naik turun, pegang budak lagi.. memang rasa kurus sket.. haha.. (penipu) tapi memang aku berpeluh2.. cair mekap... kali ke tiga masuk rumah, baru aku perasan.. weh, aku dah lama gila tak bersukan kot? i mean, yes.. aku memang la tak bersukan.. tapi ada la sikit2 keluar peluh.. ni macam mengah gile weh.. semput aku.. weh cmne ni weh? cmne dengan my health? how how how?
** cemas

the power of mekap

last-last, sampai rumah pengasuh.. pengasuh bagi tau.. kak, budak ni kena bawak pegi clinic ni.. kuat pulak batuk dia.. DANG!! terus aku EL.. 

p/s: rilex brader.. time untuk mencari contest mencari harta karun 2015.. hehe i just love treasures hahahah..

No comments:

Post a Comment