Friday, January 28, 2011

ade ape dengan kau?

ha hai..ape hal la nak merebut-rebut nih? nak kata kacak, tidak juge.. mungkin mempunyai kekayaan yang melampau.. bukan nak kutuk taste diorg, aku pon bukan lah high-taste nau.. tp, mm ntah la nox.. mak pening baca pasal kau ni ha..

kronologi percintaan..

kan dah elok2 bahagia tu? sumber gambar


kau nak jugak carik pasal.. sumber gambar


eeh?suke suki je? sumber gambar

walaupon sume org dok bersuara bukan2 tentang wanita2 yg terlibat, pada aku...aku cam geram kat lelaki ni [ye, mungkin di sini saje yg anda akan nmpk comment lngsung takdak kena mengena ngn pasa mahupun nura]... senang je kan jadik lelaki? bila kau nak, kau patah balik.. bila kau dah tak nak, kau blah je.. macam cilake.. lelaki memang mudah lupa [oh..kelihatan seperti aku ada grudge ngn lelaki, oh tidak ye.. saya suka jejaka kacak, saya ok] aku ketepikan kisah pasal ngn nura bergado coz aku tetap rasa lelaki ni yg cam best.. direbut oleh 2 gadis jelita.. walhal tak sekacak mana..

pesanan ringkas untuk lelaki: kalau ko dah dapat berlian, jangan kau lempar tepi jalan.. coz it will still shine and alwayz caught your eyes.. pergi pula memungut serpih kaca.. pasti lah kau akan lempar juta2 kali.. bersyukur la sikit.. hidup skali je.. make it meaningful by appreciating, again.. u'll never know what u've got until u've lost them..

3 comments:

  1. hmmm..betl tu sya xde la kacak mne pn..tp mybe coz $$$$$$$ kootttt..huhu klu silelki tu xde $$$$ xde saper nk pndg..hehehe.. (^_^)

    ReplyDelete
  2. tp germ gak tegk si kiut nora ni...hati telh dlukai..tp still cm nthing happen lak..my sekadr lakonn kot dlm gmbr ni...huhu (^_^)

    ReplyDelete
  3. ntah la along.. sape tak sayang husband btol tak?

    ReplyDelete