Saturday, January 15, 2011

trend perang social network

salam sejatera semua.. selamat menjalani hari sabtu yg indah dan permai.. sebenarnya dari semalam lagi aku nak tulis entry nih..tp sebab da terlalu lewat malam dan aku perlu menjalani marathon untuk tidur selama beberapa jam..aku dah perasan start semalam lagi, beberapa artist da mula bergaduh2 sebab statement2 kat facebook and twitter..eh? dah jadi trend ke u olz? contohnya seperti

1. abby n memey

ok, this is funny [aku bukan pengomen gossip artis malaysia, tapi ini memang tragedi kantoi paling simple n direct beb, boleh ke memey nak kalis lagi nih?].. berita penuh di sini ..there are some people who are not sorry for things that happens, they are just sorry that they get cought..

2. zizan and pak nil

ntah la, yg ni aku rasa sensitive sangat ke sampai macam diperbesar-besar kan je? korg bace sendiri la berita penuh kat sini ..pada aku, ade pula batu api yg mengapi2 kan lagi issue ni smpai jadi besar..pulak dah kan?


3. fahrin n awal

yang ini kisah cinta yang tak akan habis.. boleh baca kat sana ... tak payah la bergaduh kat social networks korg, nak sume org taw ke ape yg berlaku dalam kelambu sane? adoiyai.. propa btol.. cis

ni mungkin tiada kene mengena..tp kelambu ni cantik kan? aku amek gmbar dia kat sini.. huhu, da lama tak pakai kelambu.. tak sangka ada dah kelambu modern cmni.. cm kelambu budak, tapi oversized.. huhu, cm nak beli lah.. ho hoi

hati2 ketika post atau tweet.. tapi kalau orang nak terasa, nak buek cmno.. kadang2 tu tak cakap pasal dia pon? or directly cakap pasal dia pon? sape makan sambal tumis udang, dia la yang rasa pedas.. tak kan orang yang makan roti kaya pula yang nak rasa pedas kan? kah kah kah..

ok, aku da rasa cm blog propa artis2 pulak.. dah la entry ni.. nak cite pasal lain pule

2 comments:

  1. wow. apa issue nyer? macam hot je. naseb baik aku tgh exam, kalau tak confirm aku dah cari vid/facebook/twitter diorg.

    aku selalu tgk kelambu tu dalam cite korea. hehe.

    ReplyDelete
  2. hahaha, banyak issue..kalo follow cm tak habes2.. nvm, abeskan exam dulu ye dear.. silap2 ko da abes exam pon issue ni tak abes2 lagi.. huhu

    ReplyDelete