Saturday, January 22, 2011

item pelik tapi menarik

macam-macam request member aku ni ha..ajak makan steamboat la, banafe la, tengok movie khurafat la, paksa aku blnje dia coffee bean la..mangkuk betul amoi ni.. tapi ini lah realitinya bila perlu bekerja di hari minggu.. iye, hari ni aku berada di office untuk melaksanakan tugas tambahan.. takpe aku faham.. [baik punye kan?kah kah kah]

lama gak tinggalkan blog tercinta ni..bukan ape, sibuk la..kerja la.. mane nak stalk blog org lagi, nak survey cite2 hangat lagi.. nak update diri dengan gossip2 terkini lagi,.. haish bz btol aku skang ni.. hahaha.. tp realitinye memang banyak task yang membuatkan aku tak menang tangan nak buat.. siap buat pakai kaki, mulut n rambut lagi.. fuh, bz tak terkata la kesimpulannya..

tp dalam pada kesibukan diri ni, sempat gak la aku selit2 time before tidur utk baca benda2 ilmiah (ok, tipu..magazine je sebenarnye..hehe) yang menyediakan article2 berkenaan dengan stress.. insya'allah kalo takde ape aral, nnt malam karang aku cite pasal stress plak k.. punca and how to handle it.. ok? ok la tu..

ni pula bukan simptom2 stress tp mungkin ada sikit2 tekanan jiwa.. nah, gambar di office hari nih untuk santapan petang.. cm high-tea gitu.. hehe

haiza, tekun dan cemerlang

nor, sempat ko pose nox.. hehe

agak pucat.. tapi masih boleh berdiri

hantu jepun, stress tahap dewa

p/s: kalau stress, igt kat dia.. mesti hilang jap stress... hehe

2 comments:

  1. besah, x bermaya nyer muka ko...
    makin kurus dah ko.. bejaya nampaknyer diet!

    ReplyDelete
  2. agyme.. gimme some medical advice plz... xdiet pon..tp da rasa cm ke arah tak bape nk sihat da nih.. huhu

    ReplyDelete