Saturday, January 1, 2011

Happy New Year!

selamat tahun baru 2011..aah, hari ni sepatutunya semua org bercuti dan berehat2 di rumah setelah berpenat lelah menonton bedilan bunga api malam tadi..aku? ye aku sedang bekerja dengan jayanya..hari nih masih lagi pendaftaran mahasiswa tapi di kampus KL..tp biasalah..everyday is such an interesting day..hari ni aku nk bercerita perihal pendaftaran..

aku harap sangat system nih dapat berjalan lancar..aku taw abg rozi, mad org2 server CICT da mula bertanyakan soalan cepucemas secara bertubi2 di web mel utm..tp aku diamkan dulu...lepaskan dulu hari ni baru aku selesa untuk menjawab..so selama pendaftaran ni sebenarnya aku cm berani mati je..dengan setting yg aku taw sorg, kalo ape2 hal, tak taw sape nk nolong aku kat JB [ya allah harap2 takde ape hal la..biar sume berjalan lancar..amin]

so far, system ok ja..aku je yg glabah...takut2 differ di tengah2 jalan..haaa..hamek ko..haish nauzubillah..hari ni aku kena train staf KL sorg utk guna..nuar namenye..dia nmpk cm ok la ngan system aku..hope so diorg akan guna system ni kat KL..insya'allah la..coz kak munira pon nk pindah KL pasnih..maybe buleh tolong monitor skali penggunaan system tersebut..aah bosan pula bercerita tentang kerja di kala cuti umum seperti ni

petang nih aku nk kuar ngn SGF..maak aiiihh...winduuuunyeeee kat depa suma...ok, kalo ade gambar atau perkara menarik yg berlaku ketika perjumpaan petang nih, aku update k..kalo tak, lambat lagi la aku update.. hak3

No comments:

Post a Comment