Monday, January 10, 2011

hari yang pendek

aku terasa sangat hari ni sangat pendek..masa berlalu dengan sangat pantas..pagi tadi setibanya di office, aku terus menghadiri majlis amanat tahunan NC..mcm biasa..banyak input..balik je ke office terus focus buat coding sehingga praba datang pon aku masih serius.. walaupun dah ditegur beberapa kali oleh rakan2 office, aku masih serius membuat codes [tanpa sebarang gangguan emosi atau ingatan yg faizal tahir tak jadi juara AJL semalam]... sehingga lah aku perasan jam kat com.. 12:59 .. homaigot.. dah lunch hour? tak perasan siut..

petangnye pula ada mesyuarat sebut harga selama 30 minit..balik ke office smbung codes..tiba2 homaigot sekali lagi.. dah pukul 4:15? aku baru nk solat zohor.. malaikat mungkin dah nk punch card balik dan tukar shift untuk asar.. aku? baru nak solat? astaghfirullah..

then dlm pkol 9 mlm, aku gerak kuar dari office dan jln2 ngn yuki..smpai je rumah terus online..tiba2? oh my..dah 11:59? dah nak masuk hari esok? pantasnya hari ni..

No comments:

Post a Comment