Sunday, January 9, 2011

awek KFC

debaran AJL malam ni membuatkn aku mengambil keputusan untuk membeli bekalan makanan yg cukup bagi membolehkan aku menonton faizal tahir dengan tenang dan gemilang..jadi aku pon membuat keputusan untuk melawati kfc dekat2 rumah aku..

cerita bermula di KFC ini..setibanya aku disana...aku dapati aku lah org 1st yg queue depan kaunter 1..di layan secara acuh tak acuh oleh wanita kaunter ini agak menjengkilkan aku..dah lah satu hari aku tak makan lagi hari ni..muka pon da cm singa lapar..ko pule? boleh bertanya order kepada aku sambil 'eye-ing' manager ko? aku faham manager ko agak kacak [tapi tak lah sekacak fahrin ahmad atau faizal tahir]..and aku cm faham la kalo ko minat gila kat mamat nih..gasak lah nkau..yang penting order aku siap..

nak di jadikan cerita..setelah mengorder SATU set xmeal duluxe [ape sangat lah kan xmeal duluxe nak dibandingkan dengan family meal untuk 8-20 org kan? satu set je pon.. nak detail ape item yg ada dlm xmeal? sila rujuk gambar sebelah], aku pon memerhatikan wanita kaunter ni, dari tadi terkiput-kiput tersipu2 malu2...wah ni da mula buat gua rasa nak naik hangin.. dia punya malu2 tu smpai nak amek air je untuk gua amek smpai 15 minit? HOI tak pernah umor aku tunggu kat kaunter KFC cmni punye lama taw tak? ok, aku sabar lagi..takut2 tak dapat control emosi bila ter mengamuk..

aku pusing belakang, tengok queue belakang aku dah macam jem kat bulatan pandan...muke sorg2 cm beruang lapar..errr seram gue.. tapi gadis kaunter nih? masih tergedik2 tersenyum2 ngn manager dia..cukup 25 minit, aku sound...

'dek, ni lame lagi ke? kalo lama lagi akak g mamak sebelah ni je..lagi cepat'

bila manager dia dengar..dengan cepat dia datang da terus settle order aku..tak smpai 5 minit nox..aku rase nk lempang awek ni pon ade..peh [mungkin emosi terlampau akibat terlalu lapar]...

bila balik, kad parking kete pula missed place...wow! aku rase nak patah balik g kfc dan lempang awek tersebut..aku taw dia takde kene mengena ngn kad kete aku..tp dia berjaya wat aku hangin satu badan...ces

p/s: ni kalau faizal tahir kalah jap lagi ni, memang salah kau awek KFC..siut

3 comments:

  1. huhu..sian awexs kfc dprslhkn..but some times they ols memg gedks semcm rrr... (^_^)

    ReplyDelete
  2. hahaha..tu la along..ni kes stress tak tentu pasal la ni..

    p/s: still tak puas hati kenapa FT kalah.. :(

    ReplyDelete