Friday, January 14, 2011

to whom it may concern

lately ni post2 kat twitter n fb cm berunsurkan pelbagai emosi yang berkaitan dengan asmaradana serta mempunyai unsur2 jiwang yang tidak keterlaluan..bosan siut rasa mcm nih..aku memang sedang mengarang satu luahan hati yg aku rasa masih belum sesuai kalo nk post sekarang..nantikan debarannya..

ah, lupakan perasaan aku jap..ni nak cakap sikit, kenapa kalau kita nak keluar rumah, rasa macam dah takde baju kat dalam almari? walhal kalau almari tu boleh bercakap, pasti ko disumpah seranah.. dan bila ada function atau ape2 event yg cm special sket..kite kene g beli baju yg sesuai utk function tu..tp mcm lah pas function da tak leh pakai baju tu kan? [ko igt ko artis? tak boleh nk repeat baju?] ni lah masalah aku sekarang.. rasa mcm baju dah habis.. tp time wat laundry services.. mcm buruh binaan yang bekerja keras di bawah terik matahari.. tak habis2 mengemas rasanya..ces

dah la..nnt aku sambung menulis bila ada kesempatan..semalam dan hari ni emosi aku cm tak stabil sangat..rasa cm nak mengamuk je kejenyer [eh? cam hari2 je mengamuk..hahaha] korg yg baca jgn salah faham, aku bukan keturunan makhluk hijau hulk atau yg sewaktu dengan nyer.. cuma, ala biasa la..perempuan..cepat emosi punyee hehe..ok sehingga di lain lembaran..

p/s: lagu ini untuk kau..kali ni aku serious..kalau kau baca, [harapan aku adalah] kau mesti terasa dan lakukan sesuatu ok..kah kah kah




eh? tak habis2 lagi ke FT? ha hai.. suka hati saya lah

No comments:

Post a Comment