Sunday, January 9, 2011

horoSerkup

dah pukul tengah malam pon aku still tak boleh tido..haish, ni sume mendorong kepada blogging sepanjang malam nih..huhu setelah membuat renungan kepada diri sendiri dalam cermin selama 5 minit, aku dapati topik review berkenaan dengan horoscope agak menarik diceritakan pada tengah2 malam macam ni...heh

mende2 karut macam nih memang takleh nak percaya..tp kebanyakkan horoscope yg aku baca sume puji-pujian saje.. jarang yg ade negative..kalo ade pon cm berlapik sangat [takut la tu aku da takmo beli magazine ko kan?] huh

macam biasa, aku tak suke nak tengok horoscope org lain melainkan dia lahir pada 7 May 1986 gak..har har har..nih adelah horoscope aku yg diambil dari sini

yg menarik perhatian aku cuma ini:

You should embrace: Diversity, entertainment, transition periods

You should avoid: Unprofitable conversation, envying others, ill-mannered behavior


hahaha..
  1. unprofitable conv: cm susah nak elak..abeh ape yg aku nk wat time2 nk release tension selain sembang kencang atau cakap2 tanpa henti [tag line ecah: mata melilau mulut meracau! jaga2 hahaha joker gile lu bro]
  2. envying others: wow..kalo la aku boleh stop ini! memang tahniah kepada diri aku
  3. ill-mannered behaviour? ape nih? cm mental illness ke ape? hahahaha

ah..gasak lah..tp aku amek gak sebagai pedoman la..kan mene2 yg dia suro elak tu perkara yg baik dan boleh memperbaiki diri sendiri kan? walaupun banyak keterangan dlm page tu yg aku rase cm keeneeee je ngn aku..tp cm yg aku ckp tadi, ni sume psikologi je [ok, bila pulak aku ade ckp ni tadi?aah..pandai2 lah]

malam2 cmni windu plak ngn dak batrisha..windu nk tido sebelah botol susu dia yg selalu terpercik kat muka aku di tengah2 malam..windu nk kena tendang2 malam2...windu nk berebut toys n mekdonel ngn die...windu la kesimpulannyer..nah gambar budak comot untuk santapan malam [ala2 supper la nih..]




aah..comot la kau..selamat malam

aku akan bercerita berkenaan dengan 6 lagi anak buah aku yg lain pada entry yg lain..

p/s: nina, leez, cha...jgn kecik ati, busu oa da lama nk wat entri pasal korg..tp gmbar dlm simpanan ni sume time korg comot..skang da cun..karang korg rusuhan plak kat sini.. kah kah kah.. baiklah semua..selamat malam with love..muahs

No comments:

Post a Comment