Saturday, January 29, 2011

mood separa mamai

mood separa mamai di kala hujan masih rintik2 di luar tidak berapa memberansangkan minda untuk menulis dengan panjang.. namun tangan masih mahu menulis.. banyak perkara menarik yang boleh dibincangkan tapi aku memilih untuk diamkan dulu isu-isu hangat.. hari ni alhamdulillah training goes well.. as well as planned.. mula dan tamat pada masa yang dirancang dah aku harap semua faham untuk menggunakan module counter IMS tersebut. Dont worry nor, kau practice la lagi sepam dua hari isnin ni.. lama2 laju la cm yuki..

aku tiba2 rasa cm da lama tak mengamati kehidupan di luar [serious aku rasa regret sangat tak dapat g party suku abad azeela].. nak tunggu balik, mgu depan rasa mcm lambat sangat.. aku harap dapat melaksanakan sesuatu malam ni.. tp mcm aku ckp tadi, mood aku masih di tahap separa mamai.. ah, time2 mcm ni pula nk feeling2 dengar lagu ni:-



ok la, kalau jodoh aku panjang dengan kau, kita jumpa lagi k.. lebiu

No comments:

Post a Comment