Monday, January 31, 2011

lunch break

pagi tadi dah la datang lambat, lapar plak tu.. then sakit perut lagi.. memang hangin satu badan.. ni kalau ade student datang dengan gaya lagak minta penampar, memang aku boleh kasi satu dengan free.. siap wrap ngn wrapping paper marry xmas lagi.. amacam? huhu, tp itu kisah pagi tadi.. sekarang dah lunch dah pon.. makan dengan cepat dan jayanya.. so ada ruang waktu utk blogging..

bila kenyang, mata mula la nk mengantuk.. bagi mengelakkan diri daripada terjerumus dalam kancah yang tidak sihat, aku pon mula menulis entry ni.. bukan ape, nnt karang kalau tido, takut takleh nak bangun plak.. mcm pagi tadi.. mm, hari ni secara purata.. ramai yang terlewat bangun.. termasuk aku.. mane tak nyer.. pukul 7:30 pagi tadi rase mcm baru masuk azan subuh.. syoook je tido tadi.. nasib baik ayahanda terigt nk call aku secara mengejut.. mungkin dia dapat merasakan anak bongsu dia yg comel ni pasti akan terlajak tidur.. huhu

comel kan? terus mengantuk bila tengok gambar nih.. cis

eeh? dah tau mengantuk, lagi nk cerita pasal tidur? apekah? mari ubah topik.. hari ni agak melegakan aku.. y? y? u wanna noe y? hehe, ada 2 sebab kenapa hari ni cam agak best.. pertama sebab hari ni pengganti kak munira da report for good.. fuh, tak perlu la aku pening2 senoneng sorg2 lagi.. hehe, ringan sket la kepala skang nih..

sebab yang kedua, batrisha nak datang johor hari ni.. yeay \o/ [gaya lagak mcm la batrisha drive sendiri datang sini..] kak yati cuti skolah, and kebetulan abg hazlee pon cuti.. so diorg plan nk dtg dan bercuti2 di sini.. then rabu baru balik melaka semula.. saing2 ngn aku yg mula bercuti.. huhu.. seronok duaronok tigaronok betul la.. tak sabar plak tunggu malam ni.. eeeh, jap2.. err keadaan rumah aku tak begitu berkilat lah.. err, nnt nk kena balik awal nih.. nk kemas rumah smpai berkilat.. baru lah takde org bising2 kat facebook.. kah kah kah

dah la..penat pula merepek..

p/s: dah nak abes january dah rupenye.. cepatnye masa berlalu..

No comments:

Post a Comment